Erwin van Luit per 1 oktober CEO New Skool Media

Erwin van Luit per 1 oktober CEO New Skool Media
  • Media
  • 8 sep 2017 @ 10:37
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaTijdschriftuitgeversTijdschriften

New Skool Media benoemt Erwin van Luit per 1 oktober 2017 tot CEO om de integratie tussen de verschillende ondernemingen van New Skool Media verder gestalte te gaan geven. Erwin van Luit is sinds 2004 in verschillende rollen werkzaam in de media waarvan het grootste deel bij Reed Business.

Van Luit kwam met de overname van het Elsevier Weekblad portfolio vanuit Reed Business mee naar New Skool Media en fungeert momenteel als directeur van de werkmaatschappij ONE Business, waarin dit portfolio is ondergebracht. In zijn rol van CEO wordt hij verantwoordelijk voor de gehele organisatie.

Erwin van Luit: 'Ik voel me zeer vereerd om naast ONE ook leiding te mogen gaan geven aan New Skool Media en Columbus. Mooie bedrijven met prachtige merken met veel toekomstpotentie. Cor Jan en Rob mogen trots zijn op wat ze de afgelopen jaren hebben opgebouwd en kunnen ervan verzekerd zijn dat ik met alle collega’s goed voor het bedrijf zal zorgen en het een mooie toekomst zal bezorgen.'

De huidige directeuren Cor Jan Willig en Rob Koghee blijven nauw betrokken bij de onderneming als aandeelhouders en gaan zich verder richten op het ontwikkelen van nieuwe samenwerkingen en/of overnames.

New Skool Media werd in juni 2014 opgericht, vanuit een buy-out van 19 titels van Sanoma Media, door Rob Koghee en Cor Jan Willig en is sinds 1 september 2014 operationeel. Per december 2016 werden de titels Elsevier Weekblad, Juist Magazine en Beleggers Belangen vanuit Reed Business aan het portfolio toegevoegd. Het portfolio van New Skool Media bestaat uit 23 titels, waaronder Fiets, Zin, Knip Mode, Truckstar, Seasons, Formule 1, Kijk, delicious. en Vorsten.

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken