Glamour lanceert dubbeldik Beautyboek
- Media
- 25 sep 2017 @ 10:16
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintMerkenContentTijdschriften
- 25 sep 2017 @ 10:16
- Redactie Media
Glamour lanceert vanochtend in The Duchess in Amsterdam het Glamour Beautyboek. Het boek bevat meer dan 250 pagina’s boordevol beauty met tips, trends en interviews met grote influencers als Anna Nooshin, Yara Michels en Mascha Feoktistova. Niemand minder dan wereldberoemde influencer Negin Mirsalehi siert de cover van dit unieke bewaarexemplaar. Het boek heeft een oplage van 240.000 exemplaren en werd gemaakt in samenwerking met L’Oréal Paris.
Het boek is met meer dan 250 pagina’s een uniek bewaarexemplaar. Mini-yogasessies voor het gezicht, vis en bonen eten voor gezond haar, en dé truc voor volle wimpers, in het Beautyboek geven de makers van Glamour tips en tricks voor de mooiste versie van jezelf. Daarnaast ging Glamour de samenwerking aan met Nederlands grootste influencers als Negin Mirsalehi, Anna Nooshin, Yara Michels, Lienke de Jong, Serena Verbon en Mascha ‘Beautygloss’ Feoktistova en delen zij hun beautygeheimen in dit unieke boek.
Het boek is verkrijgbaar in de Glamour Goodiebag. Deze goodiebag bevat naast het Beautyboek verschillende items zoals oorbellen, een CD, een wellness-voucher en een voucher met winactie voor een Glamour stedentrip naar Barcelona.
'Perfect partnership'
Glamour wil laten zien nog steeds in print te geloven en kwam ook eerder dit jaar weer met verschillende specials die goed hebben gescoord op de lezersmarkt. Een goed voorbeeld is het Vakantieboek, met Anna Nooshin op de cover samen met haar Expeditie Robinson-maatje Dave Roelvink. Glamour Holiday heeft ook dit jaar buitengewoon goed verkocht, voor de redactie van Glamour een belangrijke aanwijzing dat de lezer nog altijd groot enthousiasme voelt voor typische Glamour-content in print. De samenwerking met grote partijen als L’Oréal Paris en Kruidvat voor dit Beautyboek is de kers op de taart.
Vorig jaar is gebleken dat Glamour, L’Oréal Paris en Kruidvat een 'perfect partnership' met elkaar hebben weten te realiseren. Vol enthousiasme is er in 2017 aan een plan gewerkt om het nog grootser aan te pakken.
'Glamour gaat normaliter over mode, beauty en lifestyle, maar een keertje 250 pagina’s maken die alléén over beauty gaan is echt een feestje', zegt hoofdredacteur Anke de Jong. 'Voor mij is het een droom die uitkomt om dit boek in samenwerking met L’Oréal Paris voor onze lezeressen te maken en ik ben dan ook zeer trots op deze mooie samenwerking.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing