ProMille Media breidt portfolio uit met 27 titels

ProMille Media breidt portfolio uit met 27 titels
  • Media
  • 14 sep 2017 @ 09:45
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • UitgeversNieuwsmedia

ProMille Media, het loket voor de nationale adverteerdersmarkt voor regionale en lokale media, heeft per 1 september zijn portfolio uitgebreid met 27 titels. Via ProMille Media kunnen adverteerders nu ruim vijf miljoen Nederlanders in de regio bereiken. Toegevoegd zijn onder meer het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad en de titels van Uitgeverij De Bode en Uitgeverij Het Kontakt.

Dankzij de portfolio-uitbreiding biedt ProMille Media nu dekking in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland, Limburg, Noord-Brabant, Zeeland en Groningen. Ook de nieuwe regionale en lokale merken in het portfolio worden gemaakt door eigen kwaliteitsredacties en kenmerken zich door een sterke lokale binding.

Het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad kenmerken zich door een sterke lezers-blad binding en zorgen voor dekking in een gebied dat aanvullend is op het gebied van de regionale titels.

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken