Just Media Group verwerft helft aandelen in Memphis Belle

 Just Media Group verwerft helft aandelen in Memphis Belle
  • Media
  • 3 okt 2017 @ 10:26
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentZakelijkUitgevers

Vandaag maakt Just Media Group bekend dat het mediabedrijf 51 procent van de aandelen van kinderboekenuitgever Memphis Belle heeft verkregen. Met deze strategische zet verstevigt Just Media Group haar positie op het gebied van kindercontent en verbreedt hiermee verder haar uitgebreide aanbod aan entertainment-producten in de Benelux markt.

Memphis Belle is al bijna 20 jaar expert op het gebied van kinderentertainment met een breed aanbod kinderboeken en dvd series. Memphis Belle en Just Media Group vinden elkaar in het aanbod van kwalitatief hoogwaardige educatieve kindercontent. 

'We zijn erg trots op deze samenwerking, waarmee we ons aanbod van producten kunnen verbreden en meer dan ooit een thuis voor kwalitatief hoogwaardige entertainmentcontent zijn. Door gecoördineerde releasestrategieën kunnen we ervoor zorgen dat de producten elkaar maximaal versterken', aldus Eric de Groot, CEO van Just Media Group. 

'Memphis Belle is een toonaangevende uitgever van kindertitels en dankzij deze nieuwe strategische samenwerking kunnen we gezamenlijk onze klanten in de snel veranderende Benelux markt nog beter bedienen', aldus Paul van den Heuvel, directeur van Memphis Belle.

Just Media Group biedt een breed aanbod entertainment gerelateerde producten en is daarmee een unieke speler op de Benelux markt. Zij brengt naast home-, live- en bioscoopentertainment ook bordspellen en andere spellen van populaire en eigen licenties en is het bedrijf achter TV-zender ONS.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken