Peter Mulder stapt op bij SBS Broadcasting

4okt 201712:09
  • Media
  • 12547 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaTelevisieZakelijk

nieuws Peter Mulder heeft besloten zijn taken neer te leggen als Chief Commercial Officer van SBS Broadcasting. Tot aan zijn vertrek blijft hij aan als adviseur voor het structureren van een nieuw te bouwen sales-organisatie, nu SBS als onderdeel functioneert van Talpa Holding.

'Bij mijn overstap naar SBS vijf jaar geleden, stond het bedrijf voor een enorme uitdaging', zegt Mulder. 'Met een zeer gedreven team hebben wij de relatie en samenwerking met klanten op veel vlakken uitgebouwd. Hierin gesteund door een steeds breder productportfolio. Het meest trots ben ik op de wijze waarop mijn team invulling heeft gegeven aan de samenwerking met Sanoma, waarvoor we de erkenning hebben gekregen in de vorm van een AMMA voor Beste Media-exploitant van het Jaar. Ik ben ervan overtuigd dat onder leiding van Peter de Mönnink een organisatie wordt neergezet die aansluit bij de veranderende behoefte in de markt. Hij wordt hierin gesteund door veel salestalent en de juiste specialisten. Zelf ga ik mij de komende periode oriënteren op de volgende stap in mijn carrière en gesprekken voeren zowel binnen als buiten mijn netwerk.'

Peter de Mönnink, CEO van SBS Broadcasting: 'Peter Mulder en ik hebben de afgelopen vier jaar zeer prettig samengewerkt. Ik vind het daarom oprecht jammer dat hij zijn carrière nu anders gaat inrichten. Maar toch ook begrijpelijk. Vijf jaar de scepter zwaaien bij zo’n dynamisch bedrijf betekent iets, het onderstreept zijn passie en competenties. Ik hoop Peter nog veel tegen te komen in de toekomst.'


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk