Mediahuis werkt samen met freelancers-platform Jellow
- Media
- 6 okt 2017 @ 08:57
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - NieuwsmediaJournalistiek
- 6 okt 2017 @ 08:57
- Redactie Media
Mediahuis en Jellow, een online matchingplatform voor freelancers, hebben een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten. De Belgisch-Nederlandse mediagroep tekent in op een kapitaalsverhoging die de groeiplannen van Jellow in de Nederlandse markt moet gaan versnellen.
Mediahuis en Jellow, een online matchingplatform voor freelancers, hebben een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten. De Belgisch-Nederlandse mediagroep tekent in op een kapitaalsverhoging die de groeiplannen van Jellow in de Nederlandse markt moet gaan versnellen.
Het online platform waar freelancers en bedrijven elkaar vinden, is sinds 2013 actief in de Nederlandse markt. Bedrijven kunnen er hun freelance netwerk in kaart brengen en dit vervolgens gaan delen met andere bedrijven. Freelancers kunnen er op hun beurt hun diensten aanbieden. Het resultaat is één groot netwerk van kwalitatief gescreende professionele freelancers binnen de sector van de zakelijke dienstverlening.
Gert Ysebaert, CEO van Mediahuis: 'De strategische samenwerking met Jellow kadert binnen de verbreding van het huidige Mediahuisaanbod in de arbeidsmarkt. De positieve trend die deze markt vertoont en de evolutie naar steeds nieuwere samenwerkingsvormen, maken dat Jellow over heel wat groeipotentieel beschikt. Het feit dat Jellow inzet op freelance tewerkstelling maakt dit platform perfect complementair aan ons bestaande aanbod dat zich vandaag toespitst op permanente tewerkstelling.'
Noel Wilson, CEO van Jellow: 'De samenwerking met Mediahuis onder de vorm van een kapitaalinjectie zal een versnelde groei voor Jellow mogelijk maken. De sterke mediamerken die vandaag reeds deel uitmaken van het Mediahuisportfolio zullen ook helpen bij het verder uitbouwen van onze merkbekendheid. Bovendien beschikt Mediahuis over heel wat ervaring en expertise binnen zowel de Nederlandse als Belgische arbeidsmarkt en zijn zij dus de perfecte partij om onze groeiambitie te verwezenlijken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing