Voor een prikkie naar de Mercurs op 14 december

Voor een prikkie naar de Mercurs op 14 december
  • Media
  • 30 nov 2017 @ 16:01
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

De organisatie van de Mercurs hanteert in verband met de jubileumeditie entreekaarten voor een zacht prijsje, namelijk 50 euro. Een eenmalige actie om zoveel mogelijk mensen de kans te geven aanwezig te zijn bij de uitreiking op 14 december a.s.

Magazine Media Associatie directeur Harriët Schrier: ‘De 20e editie van de Mercurs is hét feest van het jaar. En dan bedoelen we echt voor iedereen in de magazine mediasector. Om dit jubileum te vieren hebben we besloten de prijs van de entreekaarten eenmalig te verlagen naar € 50 per stuk, een unieke kans voor iedereen om erbij te zijn op 14 december in het DeLaMar Theater.’

Het betreft hier volgens Scheurs echt een eenmalige actie is waarvoor de branchevereniging MMA diep in de buidel tast. ‘Dit is een cadeautje voor ons mooie vak en het geeft freelancers ook de mogelijkheid bij deze feestelijke prijsuitreiking én de afterparty te zijn.' 

De kaartverkoop is gestart op www.mercurs.nl

Gezien de prijs is de verwachting dat het storm zal lopen. Dit speciale jubileumtarief geldt voor leden van de MMA en freelancers die voor deze leden werken. Niet-MMA leden betalen € 150 per kaart (prijzen zijn exclusief btw en administratiekosten).

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken