Margriet start landelijke actie IKGEEFOMJE
- Media
- 30 nov 2017 @ 15:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - DialoogInteractie
- 30 nov 2017 @ 15:22
- Sjaak Hoogkamer
Margriet start vandaag, donderdag 30 november, met de landelijke actie #IKGEEFOMJE. Met deze campagne wil Margriet het belang van aandacht en erkenning voor elkaar benadrukken. De actie is een oproep om samen het leven in Nederland warmer en vriendelijker te maken en een tegengeluid te laten horen in een tijd waarin de maatschappij steeds meer lijkt te verharden.
Leontine van den Bos, hoofdredacteur van Margriet: ‘Margriet is op een positieve manier maatschappelijk betrokken en geeft aandacht aan ontwikkelingen die ons allemaal aangaan. En een van die ontwikkelingen is de verharding van de samenleving. Het lijkt soms alsof zachte waarden als medemenselijkheid, vriendelijkheid en empathie achterhaald zijn. Met de actie #IKGEEFOMJE wil Margriet het belang van deze waarden juist benadrukken. Daarom gaan we vandaag van start met de actie #IKGEEFOMJE.’
Witzier
De actie #IKGEEFOMJE wordt de komende weken op verschillende kanalen onder de aandacht gebracht. Vandaag geven Anita Witzier en Leontine van den Bos het startsein van de actie in het Rijksmuseum. In Margriet 51 zit een stickervel waarmee lezeressen worden aangespoord in actie te komen. Dagelijks worden op Margriet.nl mooie cadeaus weggegeven en bezoekers van de site kunnen aangeven wie deze cadeaus in hun ogen verdient. In het hele land zijn posters te zien met daarop #IKGEEFOMJE en de oproep om mee te doen. De redactie komt zelf ook in actie en gaat aan de slag met suggesties die lezeressen hebben aangedragen.
Oproep
#IKGEEFOMJE is een oproep om, op wat voor manier dan ook, in actie te komen voor een ander. Voor iemand in de nabije omgeving of verder weg. Die aandacht kan ’m ook in kleine dingen zitten. Van een gesprek aanknopen of het delen van een maaltijd tot het tuinpad aanvegen of samen een uitstapje maken.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing