Feyenoord-PSV best bekeken bekerduel ooit Fox Sports
- Media
- 1 feb 2018 @ 09:53
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - BereikVoetbalKijkcijfersTelevisie
- 1 feb 2018 @ 09:53
- Redactie Media
Het kwartfinale-duel tussen Feyenoord en PSV trok gisteren een totaal van 785.000 live kijkers op Fox Sports Eredivisie. Het is daarmee de best bekeken bekerwedstrijd ooit op de zender. Dankzij een 2-0 zege staat Feyenoord in de halve finales.
Gisteren keken er op Fox Sports Eredivisie 1 gemiddeld 616.000 (SKO, 6+) fans naar Feyenoord-PSV. Op Fox Sports Eredivisie 3, waar tevens een uitgebreide voorbeschouwing was te te zien, keken er tegelijkertijd gemiddeld nog eens 143.000 liefhebbers.
Op Fox Sports 5 was de wedstrijd te zien in combinatie met de 'player cam' die de hele wedstrijd de acties van een speler volgde. Het publiek koos ervoor om deze camera te richten op Steven Berghuis. Ruim 6.000 mensen maakten daar gebruik van. Via Fox Sports Go, de service waarmee abonnees ook online live kunnen kijken, keken gemiddeld 20.000 mensen live naar de bekerkraker.
Voorafgaand aan Feyenoord-PSV wist AZ in eigen huis PEC Zwolle met 4 -1 te verslaan. Dit duel trok een gemiddeld aantal kijkers van 147.000. De bekeravond bezorgde Fox Sports het hoogtste marktaandeel ooit voor een midweekse dag met meer dan 10% in prime time (SKO, M6+, 18-24h).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing