Hillenaar Outdoor wint concessie provincie Utrecht
- Media
- 16 feb 2018 @ 08:23
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ReclameOutdoor
- 16 feb 2018 @ 08:23
- Redactie Media
Hillenaar Outdoor exploiteert voortaan abri-panelen in de provincie Utrecht. Het bedrijf heeft daarvoor een Europese aanbesteding gewonnen. De betreffende media zijn voor adverteerders per direct inzetbaar via Hillenaar.
'Het is een belangrijke uitbreiding van ons netwerk', zegt Jan Wichers, COO van Hillenaar. 'We groeien heel erg snel. Ook deze concessie is daar weer een voorbeeld van. En het einde is nog lang niet in zicht.'
De concessie heeft betrekking op 110 abri-panelen die voorzien zijn van reclamevakken, vertelt Wichers. 'Ze staan langs provinciale wegen op strategische plaatsen. Het bereik is dan ook groot en voor adverteerders relevant. We hebben meer dan 25 jaar ervaring maar de huidige onderneming bestaat sinds 1 november. Nu al beschikken we over een groot netwerk met een sterk bereik. Dat wordt de komende maanden alleen maar sterker. Er loopt veel.'
Digitale innovatie is belangrijk voor Hillenaar Outdoor. ,'Dat is de toekomst', stelt Wichers. 'We exploiteren op dit moment al digitale media in Scheveningen en Leiden. Op korte termijn komen daar zes digitale reclamemasten langs snelwegen bij.' Ook als het gaat om jongeren dan is Hillenaar Outdoor innovatief. 'We bieden adverteerders ons TENQ-netwerk aan. Dit bestaat uit bijna 200 digitale schermen die – in combinatie met een waterkoeler – op vrijwel alle middelbare scholen van Nederland te vinden zijn.'
Groei van Hillenaar
Hillenaar Outdoor is inmiddels de snelst groeiende out-of-home exploitant van Nederland. 'In maart betrekken we een nieuw kantoorpand in Leiderdorp. Dat is nodig omdat we op onze huidige locatie in Oegstgeest uit onze voegen groeien. Er komt bovendien voortdurend nieuw personeel bij. Zowel op sales, marketing als operationeel gebied.'
Op dit moment is Hillenaar Outdoor vooral in de randstad erg sterk. 'Ook in de rest van het land vergroten we onze slagkracht snel.' Dat gaat niet ten koste van de kernwaarden van het bedrijf. 'Service, flexibiliteit en maatwerk waren, zijn en blijven essentieel. We koesteren onze relaties en doen er alles aan om succesvolle campagnes te realiseren. Voor elke doelgroep. En zowel voor grote als kleine adverteerders.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing