Kees Wilbrink commercieel directeur Sanoma

Kees Wilbrink commercieel directeur Sanoma
  • Media
  • 7 feb 2018 @ 16:27
  • 13052 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaUitgeversSalesVerkoop

Kees Wilbrink start vanaf april 2018 als commercieel directeur bij Sanoma Media Netherlands. Hij volgt Vincent Siegelaar op die onlangs de organisatie heeft verlaten. Wilbrink rapporteert in zijn nieuwe rol aan Marc Duijndam, CEO Sanoma Media BeNe.

Wilbrink vervult op dit moment de rol van director Ad Sales bij BrandDeli waar hij samen met zijn team de afgelopen jaren mooie prestaties heeft geleverd. Daarvoor heeft hij bij Ster diverse functies bekleed en had hij verschillende succesvolle eigen ondernemingen.

'Ik kijk er naar uit om bij Sanoma aan de slag te gaan en samen met de collega’s ervoor te zorgen dat de prachtige merken, zoals Libelle of NU.nl, op de juiste manier voor adverteerders werken', zegt Wilbrink. 'Merken versterken merken. De mix van prachtige A-titels en een enorm digitaal kwaliteitsbereik van Sanoma bieden in mijn ogen geweldige kansen. Ik ga daar met het team, adverteerders en bureaus de komende jaren met volle energie mee aan de slag.' 

'Waarde toevoegen aan sales-organisatie'

Marc Duijndam, CEO Sanoma Media BeNe: “Ik ben zeer blij met de komst van Kees. Hij heeft veel ervaring in onze markt en een prachtig trackrecord. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij met zijn kennis, kunde en persoonlijkheid een grote toegevoegde waarde heeft voor onze organisatie als totaal en specifiek de salesorganisatie en onze zakelijke relaties.' 

Sanoma Media heeft met haar sterke merken een stevige marktpositie in alle onderdelen van de mediabranche: publiekstijdschriften, events, customer media, e-commerce, sites en apps. Het portfolio bestaat uit uiteenlopende A-merken, waaronder AutoWeek, Donald Duck, Flow, Libelle, LINDA., Margriet, NU.nl, SchoolBANK, Startpagina, Tina, Viva, vtwonen en Veronica Magazine.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken