Op Winterspelen wordt massaal ingehaakt
- Media
- 12 feb 2018 @ 11:23
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ReclameOlympische SpelenActivatieOutdoor
- 12 feb 2018 @ 11:23
- Redactie Media
Nederland is in de ban van de Winterspelen, dus wordt daar ook massaal op ingehaakt. De ultieme inhaker is natuurlijk De Coolste Baan van Nederland, waar na het eerste Nederlandse goud de Olympische vlam werd ontstoken. Dit is ook live vertoond op tien digitale masten van Interbest.
Met de gouden medaille van Carlijn Achtereekte is de vlam van het Olympisch Stadion in Amsterdam ontstoken. Het laten branden van de vlam wordt mede mogelijk gemaakt door het Olympisch Stadion van Amsterdam, in samenwerking met De Coolste Baan van Nederland. Carla de Groot, directeur van het Olympisch Stadion, had de eer om op de gouden knop te drukken en de vlam te ontsteken.
Het ontsteken van de vlam van het Olympisch Stadion kon gevolgd worden via de livestream via de Facebook-pagina van De Coolste Baan van Nederland. Ook mediapartner Interbest laat het gouden moment zien door op tien digitale masten langs de Nederlandse snelwegen de brandende vlam van het Olympisch Stadion te tonen.
Tijdens de Olympische Spelen van Amsterdam in 1928 werd voor de eerste keer een symbolisch vuur ontstoken in het Olympisch Stadion. Het vuur brandde in een schaal die op de toren van het Olympisch Stadion was geplaatst, bedacht en ontworpen door de gevierde architect Jan Wils. De vlam werd in 1928 aangestoken door een medewerker van het toenmalige Amsterdams Gemeentelijk Energiebedrijf, een van de rechtsvoorgangers van Nuon, dat nu partner is van De Coolste Baan.
Veel inhakers
Op social media en in de maandagkranten werd natuurlijk ook massaal ingehaakt op de eerste Nederlandse successen van Carlijn Achtereekte en Sven Kramer. Op straat was het zelfs mogelijk om via een digitale abri een felicitatie-bericht te sms'en naar Achtereekte. De Winterspelen duren nog ruim anderhalve week, dus er is nog volop kans op nieuwe inhakers en activaties. Wordt vervolgd.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing