NTB en Runner's World lanceren magazine Triathlon
- Media
- 6 apr 2018 @ 18:51
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaUitgeversSportTijdschriften
- 6 apr 2018 @ 18:51
- Redactie Media
Triathlon wint steeds meer aan populariteit in Nederland. Om die reden lanceert de Nederlandse Triathlon Bond (NTB) in samenwerking met Runner’s World en Bicycling het magazine Triathlon.
Veel hardlopers en fietsers zien in triathlon de ultieme uitdaging. Stond voorheen het lopen van een marathon bovenaan de 'bucketlist', nu is dat de triathlon. Kenners weten dat de sport ook heel veelzijdig is. Voor beginners en die-hards is er nu het magazine Triathlon. Gemaakt door de Nederlandse Triathlon Bond in samenwerking met Runner’s World en Bicycling.
In Triathlon staan tips voor je eerste triathlondag en het voorkomen van blessureleed. Een Ironman in twaalf maanden? Het kan! In een exclusief interview vertelt wereldkampioen Mario Mola over zijn mindset en wordt levende legende Rob Barel geportretteerd. De Nederlandse triatlete Rachel Klamer liet zich speciaal voor dit magazine fotograferen, vlak na haar historische zege in de World Triathlon Series.
De hoofdredactie van Triathlon wordt gevormd door Olivier Heimel (Runner’s World), Laurens ten Dam (Bicycling), Martijn Keijsers (NTB) en Rens Muller.
Triathlon is vanaf dinsdag 10 april overal te koop en leden van de NTB ontvangen de eenmalige uitgave in plaats van het reguliere bondsmagazine Transition.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing