Juke kiest voor Glasnost

Juke kiest voor Glasnost
  • Media
  • 4 mei 2018 @ 00:39
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PromotieMuziekRadioPR

Glasnost is het nieuwe PR-bureau van Juke, de radio- en streamingdienst van Talpa Radio en MediaMarkt. Het doel van de samenwerking is om de bekendheid van de nieuwe dienst verder te vergroten.

Toen het platform afgelopen maand de vernieuwde applicatie met de beste radiozenders en meer dan 50 miljoen nummers on-demand lanceerde, zette Glasnost Juke op de kaart bij media als unieke speler in de markt. Daar gaat nu op worden voortgebouwd.

Patrick Goldsteen, managing director van Juke: 'De waarde van PR voor een nieuw merk als Juke is essentieel in het behalen van onze doelstellingen en voor een mediamerk is de creatieve inslag daarvan essentieel. De combinatie creativiteit en moderne visie op PR is de match met Glasnost.'

Wouter Glaser, directeur en oprichter van Glasnost: 'We zijn heel trots om voor Juke aan de slag te gaan. Het is een innovatieve radio- en muziekstreamingdienst van eigen bodem die uitzonderlijk snel inspeelt op trends en innovaties in het muziek- en techlandschap. Deze denk- en werkwijze sluit goed aan bij het DNA van Glasnost.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken