Beyond Outdoor in buitenreclame-onderzoek

Beyond Outdoor in buitenreclame-onderzoek
  • Media
  • 4 jun 2018 @ 09:47
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Outdoor

Digital Out of Home exploitant Beyond Outdoor is toegetreden tot het Buitenreclame Onderzoek. Met de toetreding zet de exploitant een belangrijke nieuwe stap in het nog korte bestaan.

Danny Tournier, founder van Beyond Outdoor: ‘We zijn in augustus dit jaar drie jaar operationeel. In deze periode hebben we ons voorzichtig kunnen positioneren in het DOOH speelveld. Dit jaar groeit ons netwerk in een goed tempo van zes naar veertien digitale locaties en ontwikkelen we ons door tot een prominente speler. Het moment voor een verdere groei en professionalisering van de organisatie. Toetreding tot het BRO is een belangrijke stap in dit proces.’

Outreach

Tournier zal tevens toetreden tot het bestuur van Outreach. Outreach is het samenwerkingsverband van de Nederlandse buitenreclame-exploitanten Centercom, Clear Channel, Exterion Media, JCDecaux, MMD Media, OV Media en Hillenaar Outdoor. Samen met de BVA (Bond van Adverteerders) en het PMA (Platform Media-Adviesbureaus) is Outreach initiatiefnemer van het Buitenreclame Onderzoek.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken