FD-titel Energeia lanceert Trilemma
- Media
- 25 jun 2018 @ 00:08
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaZakelijkJournalistiekDagbladuitgevers
- 25 jun 2018 @ 00:08
- Redactie Media
FD-platform Energeia breidt vanaf 1 juli 2018 het eigen portfolio uit met de uitgave Trilemma. Dit is een opiniemagazine waarin in het scherpe geluid klinkt van energie-expert Sjak Lomme.
Trilemma is de nieuwe naam van VrijhandelsOptiek, dat sinds 2004 bestaat. Met scherpe analyses, duidingen en opinies leverde de Vrijhandelsoptiek een bijdrage aan het oplossen van menig probleem. De energiemarkt staat niet stil en er blijven nieuwe problemen opduiken die dringend aandacht vragen.
Door de samenwerking tussen de Vrijhandelsoptiek en Energeia wordt voor de Vrijhandelsoptiek de gewenste forse uitbreiding en relevantie van de lezerskring bereikt. Energeia bevestigt zijn positie als toonaangevende bron van informatie voor iedereen die bij de energiemarkt is betrokken.
VrijhandelsOptiek wordt Trilemma
Deze samenwerking wordt aangegrepen om de VrijhandelsOptiek in een nieuw jasje te steken. Te beginnen bij de naam die de lading niet meer dekt. In 2004 vormde de liberalisering van de energiemarkt het leidende thema voor de VrijhandelsOptiek, inmiddels zijn er meer prangende kwesties dan toetreding tot de groothandelsmarkt. Omdat de tweewekelijkse uitgave voortaan door drie auteurs wordt verzorgd - naast Sjak Lomme, Paul Giesbertz en Remco de Boer - is het online magazine herdoopt tot Trilemma.
Trilemma is meer dan feiten en biedt meer dan een mening. Het is geen herkauwer van bekende posities, maar levert de noodzakelijke stof tot nadenken. Deze uitgave opent de ogen over tal van zaken. Ook over zaken waarvan u dacht dat u wel wist hoe de vork in de steel zat.
Messcherpe analyses
Met hun messcherpe observaties geven de auteurs u een overzicht van het schaakbord waarop de energiesector zijn stukken positioneert. Energieprofessionals die aan dit schaakbord willen plaatsnemen, die niet terugschrikken wanneer ze een spiegel wordt voorgehouden en die bereid zijn om écht iets te leren, kunnen niet zonder Trilemma.
Energeia is uitgever van digitale informatiediensten (nieuws, data, opinie) voor de energiesector, opgericht in 1999. Sinds 2014 maakt Energeia deel uit van FD Mediagroep. Energeia verzorgt hoogwaardige informatiediensten voor en over de Nederlandse en Belgische markten voor elektriciteit, gas en renewables. De informatiediensten worden benut door +/- 8.000 energieprofessionals. Het sterke punt is eigen nieuwsgaring. Het team van vaste redacteuren beschikt over een uitgebreid netwerk en doet eigenhandig verslag van alle belangrijke ontwikkelingen in de markt.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing