Ngage verovert winkelcentra
- Media
- 22 jun 2018 @ 09:45
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - WinkelenReclameOutdoor
- 22 jun 2018 @ 09:45
- Redactie Media
Ngage Media heeft zijn netwerk in winkelcentra uitgebreid naar 35 grote digitale schermen op 27 premium retail-locaties. Het bedrijf werkt voortaan vanuit een derde pijler, Public Retail Screens, als aanvulling op de eigen schermen op vervoers- en stadslocaties.
Ngage Media heeft zijn netwerk in winkelcentra dusdanig opgebouwd dat het bedrijf met inmiddels 35 grote digitale schermen op 27 premium retail-locaties wekelijks ruim 7,3 miljoen shoppers bereikt, waarvan 5,2 miljoen in Randstedelijke gebieden. Het aantal schermen op retail locaties is dusdanig ontwikkeld, dat deze is uitgegroeid tot de derde pijler 'Public Retail Screens', als aanvulling op de Public City Screens en Public Transport Screens. De lancering van deze derde pijler biedt tevens een uitgelezen kans om twee gloednieuwe Retail Screens in de regio Groot-Amsterdam te introduceren.
Diemen: Winkelcentrum Diemerplein
In samenwerking met Sectie 5 heeft Ngage Media een gigantisch LED-scherm van 32m2 geplaatst in het hart van Winkelcentrum Diemerplein te Diemen. Het compleet overdekte winkelcentrum biedt huisvesting aan ruim zestig winkels op het gebied van mode, lifestyle, beauty en diverse gezellige horeca.
De positionering van het scherm in het Atrium, recht boven de entree, de Albert Heijn XL en de roltrappen, garandeert goede zichtlijnen en een lang contactmoment. Mede dankzij publiekstrekkers als Hema en Action trekt het winkelcentrum wekelijks effectief 60.000 bezoekers.
Gerben van de Mheen, assetmanager van Sectie 5: 'Met een mix in content van marketing, promotie en fun wordt gezorgd voor een unieke beleving en interactie tussen winkelend publiek en ons winkelcentrum.'
Hoofddorp: Winkelcentrum Polderplein
Winkelcentrum Polderplein maakt onderdeel uit van de binnenstad van Hoofddorp. Het ruim opgezette winkelcentrum is onlangs - in samenwerking met Dela Vastgoed - voorzien van een 16m2 high-impact digitaal scherm. 'Dankzij een haarscherpe beeldresolutie en toepassing van interactieve content (Augmented Reality) heeft de omgeving een enorme boost gekregen', aldus Ngage.
Polderplein heeft een uiteenlopend assortiment met meer dan vijftig premium retailers. Dankzij dit complete aanbod vervult het een regionale functie. Volgens Ngage biedt dus kwalitatieve bereiksopbouw. 'Een locatie die goed is voor het genereren van bereik onder bijna 150.000 wekelijkse shoppers.'
Evenals de nieuwe proposities, bevinden alle Public Retail Screens zich op strategische locaties. Om een optimaal contactmoment te stimuleren zijn de schermen veelal geplaatst bij wachtplekken, in winkelstraten met lange zichtlijnen op parkeerterreinen en bij de entrees van winkelcentra. De Public Retail Screens stellen adverteerders in staat om hun doelgroep op laagdrempelige wijze een impuls te geven op een cruciaal moment in de juiste omgeving.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing