Reshift koopt vergelijker BesteProduct
- Media
- 21 jun 2018 @ 09:40
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineWebsitePrijs
- 21 jun 2018 @ 09:40
- Redactie Media
Het Haarlemse mediabedrijf Reshift, eigenaar van Kieskeurig.nl, heeft consumenten-website BesteProduct.nl overgenomen. Reshift wil de al bestaande samenwerking tussen de consumentenwebsites uitbreiden om consumenten nog beter te helpen.
Paul Molenaar, directeur van Reshift: 'BesteProduct.nl is net als Kieskeurig.nl een vergelijker maar helpt consumenten op een andere manier met veel eigen testen en informatie. Kieskeurig.nl levert onafhankelijke en gecontroleerde gebruikersreviews. Met de combinatie van die twee sterke proposities kunnen we consumenten nog beter helpen bij, niet alleen waar je producten koopt, maar vooral ook welk product. BesteProduct.nl blijft als merk bestaan en behoudt haar gekozen koers.'
'Belofte beter waarmaken'
Niels Willems, oprichter en mede-eigenaar van BesteProduct.nl, ziet in de overname door Reshift nieuwe kansen voor de site die in 2006 het levenslicht zag. 'Reshift heeft sinds de overname grote stappen gezet met Kieskeurig.nl. BesteProduct.nl kan zich verder ontwikkelen met kennis en specialisten van Reshift. Consumenten zien bij de aanschaf van witgoed, telefoons, televisies en huishoudelijke apparaten vaak door de bomen het bos niet meer. Onder de vleugels van Kieskeurig.nl kunnen we onze belofte, dat we kiezen makkelijker maken, nog beter waarmaken.'
Willems blijft verbonden aan BesteProduct.nl. Reshift neemt ook alle medewerkers over van het Arnhemse bedrijf.
De testen van BesteProduct.nl zijn onder meer wekelijks te zien in kranten van uitgeverij De Persgroep Nederland, waaronder het AD, Eindhovens Dagblad en De Gelderlander. Naast Kieskeurig.nl bereikt uitgeverij Reshift maandelijks meer dan acht miljoen mensen met merken als Computer!Totaal, Computer Idee, InsideGamer, PCM en Zoom.nl.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing