Met Mona naar de bioscoop
- Media
- 20 jul 2018 @ 08:47
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Bioscoop
- 20 jul 2018 @ 08:47
- Nanny Kuilboer
Bioscoopketen Vue gaat een samenwerking met toetjesmerk Mona aan. Consumenten kunnen bij aankoop van Mona-vla en -pudding 40 procent korting krijgen op een bioscoopkaartje van Vue. De actie staat op zo’n 23 miljoen verpakkingen van Mona.
Vue maakt sinds twee jaar gebruik van Eurosparen, het loyalty-programma van Mona en de andere merken van FrieslandCampina; Campina, Optimel, Mona, Chocomel, Milner, Friesche vlag en Vifit. Via unieke codes op de verpakkingen spaart de consument voor bioscooptickets in een van de 21 Vue vestigingen.
Vue timmert hard aan de weg deze zomer; eerder deze maand werd al bekend dat het nieuwe seizoen van de soap GTST aftrapt in de bioscoopketen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing