Nieuwe Mercurs categorieën; inschrijving geopend
- Media
- 12 sep 2018 @ 08:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 12 sep 2018 @ 08:35
- Sjaak Hoogkamer
De inschrijving van de Mercurs 2018 is geopend. Er zijn 2 nieuwe categorieën: Introductie en Partnership van het Jaar.
Donderdagavond 13 december is de uitreiking van de Mercurs 2018 in Theater DeLaMar. Het thema dit jaar is Media in Motion en zet de huidige veranderingen in de branche volop in de spotlights. Magazine media spelen continu in op de wensen van de consument en de veranderende eisen die adverteerders stellen. Het magazinemerk verschijnt in alsmaar nieuwe vormen op verschillende platforms. Dit zet ook de Mercurs in beweging, kortom: Media in Motion.
Introductie
De Mercur Introductie van het Jaar is een nieuwe categorie. Zowel zelfstandige (print of online) magazinemerken als extensies en spin-offs van bestaande magazinemerken die in het afgelopen jaar zijn geïntroduceerd, komen in aanmerking voor deze Mercur. Ingestuurd kunnen worden: nieuwe magazines (in alle vormen), specials, events, apps, e-commerce en andere introducties.
Partnership
Ook nieuw is de Mercur Partnership van het Jaar: bestemd voor succesvolle commerciële samenwerkingen. Denk hierbij aan partnerships tussen een uitgeverij/magazinemerk met een mediabureau of adverteerder of tussen uitgeverijen/mediamerken onderling.
Inschrijving nu geopend
Heeft jouw magazinemerk een bijzondere prestatie verricht? De acht categorieën waarvoor vanaf vandaag kan worden ingezonden zijn:
Magazinemerk van het Jaar
Introductie van het Jaar
Artdirection van het Jaar
Hoofdredacteur van het Jaar
Reportage van het Jaar
Cover van het Jaar
Partnership van het Jaar
Belofte van het Jaar
Let op: inzenden is mogelijk tot en met donderdag 4 oktober 2018. Op 15 november worden de nominaties bekendgemaakt.
Klik hier voor de categorieën, criteria en inschrijfformulieren.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing