MWG voegt jaarcongres en AMMA's samen tot AllOut

MWG voegt jaarcongres en AMMA's samen tot AllOut
  • Media
  • 9 jan 2019 @ 10:54
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StrategieMediabureauEvenement

MWG gooit het roer om. Het eigen congres en de AMMA-uitreiking worden op 16 mei 2019 samengevoegd tot een nieuw 'totaalconcept': het mediafestival AllOut bij Thuishaven Amsterdam.

Eric Kip, voorzitter van MWG: 'Het congres en de AMMA-uitreiking zijn van oudsher onze twee bekendste evenementen. Beide worden goed bezocht en gewaardeerd, maar zijn inmiddels ook voorspelbaar geworden. Daarom hebben we onszelf uitgedaagd om iedereen weer te verrassen en ook onze achterban om input gevraagd. Dit heeft geleid tot het compleet nieuwe concept allOut. Dit wordt de mooiste dag voor de Nederlandse media-industrie.'

Mediatrends volgens Patrick Dixon

Het dagprogramma start om 10.30 uur en bestaat uit presentaties en interactieve break-out sessies. Futurist Patrick Dixon (foto) geeft als keynote speaker zijn blik op wereldwijde trends die van invloed zijn op de media-industrie. ’s Avonds worden de AMMA’s uitgereikt: al vijftien jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, concepten en media-talenten. De avond wordt afgesloten met een feest.

Patrick Dixon is de voorzitter van Global Change Ltd en schrijver van zestien boeken over wereldwijde trends, waaronder The Future of Almost Everything. Hij behoort tot de twintig meest invloedrijke zakelijk denkers, volgens Thinkers 50. 

MWG is de branchevereniging van en voor mensen in commerciële communicatie. Via events, bijeenkomsten, vakprijzen en publicaties wil MWG de mediakennis van leden en vakgenoten verbreden en verdiepen en een verbindende rol spelen tussen media, merken, content, data en technologie.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken