Parool brengt nieuws via schermen JCDecaux
- Media
- 24 jan 2019 @ 10:28
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - NieuwsmediaDagbladenReclameJournalistiekOutdoor
- 24 jan 2019 @ 10:28
- Jeroen Mirck
Nieuws van Het Parool is vanaf deze week live te lezen op digitale schermen door heel Amsterdam. Via het Métropole-netwerk toont Het Parool voortaan tijdens elke ochtend- en avondspits het laatste nieuws.
Het Parool zal vanaf nu elke ochtend- en avondspits de stad voorzien van de belangrijkste headlines. De content is dagelijks van 08:00 uur tot 11:00 uur en van 17:00 uur tot 20:00 uur te checken via het Métropole-netwerk. Op basis van een RSS-feed zal het meest recente belangrijke nieuws zichtbaar zijn op deze digitale mupi’s verspreid over de stad.
Fietsend achter het Centraal Station of wachtend op de tram bij het Leidseplein kan men vanaf nu het laatste nieuws uit Het Parool meepakken. Wie is er gekozen als jongerenburgermeester, hoe verloopt het Holleeder-proces en zal de spanning op de huizenmarkt eindelijk afnemen?
Lokaal én wereldnieuws
Het Parool voorziet voorbijgangers van zowel lokale als wereldwijde nieuwsflitsen. Een selectie aan onderwerpen zal in de spitsuren zichtbaar zijn. De schermen zijn altijd up-to-date en brengt het nieuws van Parool.nl op een toegankelijke manier naar buiten.
'Lezers van Het Parool zijn gewend om het nieuws uit Amsterdam en de wereld eromheen te lezen op papier, tablet of smartphone', zegt Robin Hoolwerf, brandmanager van Het Parool. 'Vanaf deze week brengen wij het nieuws ook groter via het netwerk van JCDecaux. Wij zijn erg trots op deze unieke samenwerking en het feit dat we de Amsterdammer ook onderweg voorzien van de belangrijkste headlines.'
De samenwerking draagt niet alleen bij aan de innovatieve ontwikkelingen binnen Het Parool en JCDecaux, maar is ook een nieuwe vorm van gemak voor de inwoners en bezoekers van Amsterdam.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing