Dirk heeft beste folder

Dirk heeft beste folder
  • Media
  • 26 apr 2019 @ 11:00
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Print

Dirk is de overall winnaar van de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing, editie 2019. Naast de supermarktketen namen zes andere retailers een categorie award in ontvangst tijdens het ‘Catch the Shopper’ event.

‘Scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect
In de afgelopen weken hebben consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 150.000 stemmen uitgebracht. De deelnemende folders zijn beoordeeld op aspecten als ‘aantrekkelijkheid van de folder’, ‘leukste producten’ en ‘leesformaat’. Folderlezers vinden ‘scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect. Nederlanders beoordeelden de folders met een gemiddelde van 7,35.

De beste folders
In deze editie van de ‘Beste Folder Awards’ zijn er acht categorieprijzen uitgereikt en één overall award. Dirk heeft met twee categorieprijzen en de overall award, de favoriete folder van de consument.

De winnaars van de ‘Beste Folder Awards’ 2019

CATEGORIE

WINNAAR

GEMIDDELD EINDCIJFER

BESTE ASPECT

Elektronica

BCC

7,37

Overzichtelijk

Huis, tuin en dier

Hubo

7,80

Overzichtelijk

Mode en kleding

Lucardi

7,49

Aantrekkelijk

Persoonlijke verzorging

Kruidvat

8,13

Bevat producten die ik wil kopen

Slapen / wonen

Leen Bakker

7,40

Leesformaat

Supermarkt / slijterij

Dirk

8,42

Scherpste aanbiedingen

Warenhuizen

Xenos

7,79

Aantrekkelijk

Online

Dirk

8,27

Scherpste aanbiedingen


Adviesbureau Q&A voert de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing jaarlijks uit in opdracht van de DDMA Businessgroep Verspreidingen.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken