Kieskeurig.nl koopt Wasmachines.nl

Kieskeurig.nl koopt Wasmachines.nl
  • Media
  • 1 apr 2019 @ 15:08
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Online

Het Haarlemse mediabedrijf Reshift, eigenaar van o.a. Kieskeurig.nl, heeft de website Wasmachines.nl overgenomen. Reshift wil door deze overname zijn positie in de witgoedmarkt verstevigen.

Met de consumentenplatforms Kieskeurig.nl en BesteProduct.nl heeft Reshift al twee merken in handen die naar eigen zeggen een sterke positie hebben in de witgoedbranche. ‘De overname van een kwalitatieve website als Wasmachines.nl biedt ons de mogelijkheid om verder te groeien in wat al onze sterkste markt is. We blijven zoeken naar aanvullende informatie en dienstverlening, om de consument in elke fase van het aankoopproces bij te kunnen staan,’ aldus Paul Molenaar, CEO Reshift.

Tips

Wasmachines.nl heeft als doel consumenten te helpen bij het kopen van een wasmachine met een vergelijkfunctionaliteit, het delen van ontwikkelingen binnen de branche en het geven van tips bij aankoop en bij gebruik van een wasmachine. Ook vinden bezoekers elkaar in een forum waar ervaringen en tips met elkaar worden gedeeld. Kevin van Oosteren, Commercieel Manager Reshift: ‘De combinatie van deze titel met onze andere twee vergelijkers Kieskeurig.nl en BesteProduct.nl, stelt ons in staat de consument nog beter te kunnen helpen in de zoektocht naar de juiste wasmachine.’

Naast Kieskeurig.nl en BesteProduct.nl bereikt uitgeverij Reshift maandelijks meer dan acht miljoen mensen met merken als Computer!Totaal, Computer Idee, InsideGamer, PCM en Zoom.nl.

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken