Interbest lijft Beyond Outdoor in

Interbest lijft Beyond Outdoor in
  • Media
  • 31 mei 2019 @ 09:31
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Digital out-of-home (D00H) snelweg exploitant Beyond Outdoor is door concurrent Interbest overgenomen. Eerder al nam het Britse Ocean op zijn beurt de OOH exploitanten Interbest en Ngage Media over.

Beyond Outdoor heeft als exploitant 11 billboards op diverse A-locaties langs drukke snelwegen in de buurt van grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Volgens Interbest is de aankoop een belangrijke uitbreiding van haar bestaande portfolio en geeft het de adverteerders nog meer mogelijkheden. De transactie houdt ook in dat er op korte termijn drie nieuwe locaties worden ontwikkeld. Beyond Outdoor komt in de portfolio van Interbest.  Oprichter Danny Tournier van Beyond Outdoor zal aftreden als gevolg van de verkoop. Meindert van den Heuvel, Interbest managing director, in een reactie: ‘Met de aankoop zijn we goed op weg om onze DOOH aanwezigheid te versterken. Het netwerk wordt groter en we ontwikkelen nieuwe proposities voor bureaus en adverteerders. De aankoop van Beyond zal ook de komst van nieuwe premium snelweglocaties versnellen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken