Happy Horizon neemt minderheidsbelang in EEN Media
- Media
- 12 jun 2019 @ 09:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DoelgroepMakersUitgeefstrategieUitgevers
- 12 jun 2019 @ 09:58
- Lucas Boon
Netwerk Happy Horizon, bestaande uit marketingbureaus verspreid over onder meer Amsterdam en Eindhoven, neemt een minderheidsbelang in EEN Media, online publisher gericht op de vrouwelijke doelgroep.
De participatie moet de start van een strategische samenwerking betekenen. De dienstverlening van beide bureaus is vrijwel geheel complementair aan elkaar, stelt Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon. 'Online bereik is een van onze speerpunten, maar owned media is een mooie aanvulling op wat we al in huis hebben. Als netwerk maken wij daarnaast ook graag de geografische stap naar Amsterdam, waar EEN Media is gevestigd.'
Gehele spectrum
EEN Media is bekend van titels als Girlscene, Trendalert en Fem-fem. Georgios Petropoulos, managing director van EEN Media, laat weten: 'Complementaire diensten en expertise kochten we tot nu toe vaak in. Met Happy Horizon aan boord kunnen we onze klanten het gehele spectrum aanbieden: van activerende campagnes gebaseerd op data-insights en strategie, lead generation tot aan branded content en mediabereik. Daarmee kunnen we onze doelgroep, adverteerders en partners beter en breder bedienen.'
Beeld via website EEN Media.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing