Talpa Network versterkt directie
- Media
- 11 jun 2019 @ 10:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MediastrategieTelevisieRadioPersonalia
- 11 jun 2019 @ 10:50
- Lucas Boon
Talpa Network heeft Menno Koningsberger (foto) benoemd tot managing director marketing en Paul Römer tot managing director radio en televisie. De benoemingen moeten een volgende fase in de ontwikkeling van het mediabedrijf betekenen.
Koningsberger wordt verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten en Paul Römer voor de radio- en televisiemerken van Talpa Network.
Paul Römer.
Koningsberger is sinds 2015 als algemeen directeur radio werkzaam bij Talpa Network, eerder was hij algemeen directeur van radiostation Qmusic en bekleedde hij marketing- en salesdirectiefuncties bij internationale concerns. Römer was de afgelopen zeven jaar algemeen directeur van de NTR en vervulde daarvoor onder meer bestuursfuncties bij John de Mol Producties en Endemol.
Peter de Mönnink, CEO van Talpa Network, laat weten: 'Ik verheug me op de samenwerking met Menno en Paul. Beiden behoren tot de top in hun vakgebied. Zij begrijpen de Nederlandse mediamarkt in volle context, zijn altijd gericht op de merkbeleving van de klant en weten teams tot topprestaties te inspireren. Die ervaring is van grote waarde voor de verdere ontwikkeling van Talpa Network en ons aanbod aan consument en adverteerder.'
Breed aanwenden
John de Mol voegt hieraan toe: 'Menno en Paul ken ik als bekwame, bevlogen vakgenoten die de onderste steen bovenhalen om de klant kwaliteit te kunnen leveren. Naast een schat aan ervaring hebben ze leiderschapskwaliteiten om organisatiebreed verbindingen te slaan en om ons product- en dienstenaanbod naar een volgend niveau te brengen. Ik ben blij dat Menno zijn kwaliteiten Talpa Network breed wil aanwenden en vind het leuk om weer met Paul samen te werken, twaalf jaar na Endemol.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing