EndemolShine maakt Halloween-film met Samsung en T-Mobile
- 15 aug 2019 @ 10:57
- Jeroen Mirck
Deze Halloween proberen Nederlandse influencers te ontkomen aan een bloederig einde in de nieuwe slasher-comedy House of No Limits. EndemolShine Nederland werkt voor deze Halloween-film samen met Samsung en T-Mobile.
De film wordt volledig gedraaid op de Samsung Galaxy S10+ en is vanaf 31 oktober voor iedereen gratis beschikbaar op YouTube. House of No Limits wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland en is ontwikkeld in samenwerking met NL Film.
Grappen over internetcultuur
Frank de Wit, executive producer bij EndemolShine Nederland: 'De film speelt met de internetcultuur en zit vol grappen over de influencerscene. De influencers spelen een uitvergrote versie van zichzelf en dat levert hilarische situaties op. Het is een feest om te mogen werken met de getalenteerde scriptschrijvers van NL Film, die precies de juiste toon weten te vinden. En we zijn vereerd dat we het vertrouwen krijgen van T-Mobile en Samsung die zich als partner aan de film hebben verbonden. Het feit dat de distributie via YouTube verloopt in plaats van de bioscoop en we op een Samsung smartphone draaien zorgt voor innovatie in ons productie- en marketingproces.'
Gerben van Walt Meijer, marketingmanager Mobile van Samsung Nederland: 'Wij zijn bijzonder trots op deze samenwerking die het mogelijk maakt de eerste Halloweenfilm met een Galaxy-toestel te produceren. Met deze film willen we anderen inspireren en van elke Galaxy-gebruiker een content creator maken.'
Influencer-feest gekaapt
In House of No Limits worden bekende Nederlandse influencers uitgenodigd voor het feest van het jaar: House of No Limits. Dit feest blijkt alleen gekaapt te zijn door een moordenaar die de influencers één voor één probeert te vermoorden. De vraag is dan ook: wie heeft het helemaal gehad met de influencers en wat drijft deze moordenaar? En welke influencer weet uit handen te blijven van degene die de feestgangers een kopje kleiner wil maken?
Een groot deel van de cast van House of No Limits bestaat uit populaire influencers. Fred van Leer, Thomas van der Vlugt (StukTV) en Lize Korpershoek hebben vandaag via Instagram bekend gemaakt deel uit te maken van de cast. Welke influencers nog meer mee doen wordt de komende dagen bekend gemaakt op het Instagram-kanaal @HouseofNoLimits.
Het scenario van de film is geschreven door Manju Reijmer en Paul de Vrijer, bekend van Vakkenvullers. De regie is in handen van David Cocheret, regisseur van SpangaS. Samen maakten Manju en David eerder de prijswinnende serie 'De slet van 6VWO'.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing