Hillenaar Outdoor wint abri-aanbesteding Nieuwegein
- Media
- 18 okt 2019 @ 10:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 18 okt 2019 @ 10:43
- Sjaak Hoogkamer
Hillenaar Outdoor exploiteert vanaf 2020 negentig abri’s en dertig vrijstaande (digitale) reclamevitrines in Nieuwegein. De onderneming heeft een aanbesteding gewonnen die een looptijd heeft van tien jaar.
Hillenaar liet in de strijd om Nieuwegein Exterion en Clear Channel Nederland achter zich. ‘Ik ben er trots op dat de gemeente voor onze onderneming gekozen heeft. Naast analoge abri’s gaan we investeren in splinternieuwe en moderne digital city abri’s,’ aldus algemeen directeur Jeroen Hillenaar.
Hillenaar breidt in 2020 netwerk uit met abri's in Nieuwegein
De dekking in de stad is volgens Hillenaar optimaal: ‘Alle abri’s bevinden zich op strategische plaatsen langs drukke wegen in de gemeente. Ideaal voor zowel regionale als landelijke campagnes.’ Al langer exploiteert Hillenaar alle abri’s langs provinciale wegen in Utrecht. ‘De concessie in Nieuwegein maakt onze positie in dit gebied nog sterker. We hebben adverteerders die dekking zoeken in Utrecht inmiddels veel te bieden. Denk bijvoorbeeld ook aan billboards op en rond het druk bezochte Jaarbeurscomplex.
De voorbereidingen voor het plaatsen en gereed maken van de nieuwe Abri’s is op dit moment in volle gang. Hillenaar: ‘We verwachten met de exploitatie te kunnen starten in het eerste kwartaal van 2020. Adverteerders kunnen vanzelfsprekend nu al bij ons terecht voor advies en informatie over de concessie in Nieuwegein.’
Over Nieuwegein
Nieuwegein is een grote gemeente in het hart van Nederland. Er wonen ruim 63.000 mensen. De stad grenst aan onder meer Utrecht en Houten. ‘Een economisch zeer bedrijvige gemeente hetgeen het voor adverteerders interessant maakt om in Nieuwegein zichtbaar te zijn. Met abri’s kan dat op een overtuigende manier,‘ aldus Hillenaar.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing