Ocean Outdoor van start in Nederland
- Media
- 4 okt 2019 @ 00:46
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ZakelijkReclameOutdoor
- 4 okt 2019 @ 00:46
- Jeroen Mirck
Ocean Outdoor is donderdag officieel van start gegaan in Nederland. Na maanden van voorbereiding gaan de OOH-bedrijven Interbest en Ngage Media vanaf heden verder als Ocean Nederland.
Met het al in maart aangekondigde samenvoegen van Interbest en Ngage Media tot Ocean Nederland ontstaat volgens de betrokkenen de grootste digitale OOH-exploitant van Nederland. Met 285 grootformaat-schermen op 168 locaties heeft Ocean een nationale propositie met een dagelijks bereik van meer dan 20 miljoen contacten.
The Urge to Show
Real-time data maakt het mogelijk om merken op het juiste moment op de juiste plek bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen. En monitoring en tracking van creatieve campagnes zorgt ervoor dat resultaten geanalyseerd en geoptimaliseerd kunnen worden. Met het launch event is donderdag het startschot gegeven voor de introductiecampagne ‘The Urge to Show’.
Meindert van den Heuvel, managing director an Ocean Nederland: 'De "urge to show" is het gevoel dat iedere adverteerder kent. Het verlangen en de spanning als je niet kunt wachten om je campagne aan de wereld te laten zien. Dat verlangen begrijpt Ocean beter dan wie dan ook. En daar is ons hele netwerk op ingericht: de mooiste schermen op de beste locaties met de nieuwste technieken.'
Amsterdams kantoor
Vanaf begin 2020 zal Ocean Nederland werken vanuit een nieuw kantoor in Amsterdam. Als digitaal marktleider verplicht Ocean zichzelf de veelzijdigheid en effectiviteit van DOOH uit te dragen. Komende periode zal daarom in het teken staan van onder andere een vernieuwde pricing-strategie waarmee crossmediale inzet wordt vergemakkelijkt. Er zal worden geïnvesteerd in nieuwe data, technieken en onderzoeken. En de in de UK zeer succesvolle ‘Ocean Creative Contest’ zal in het voorjaar 2020 in Amsterdam worden georganiseerd.
'De start van Ocean in Nederland is in vele opzichten een nieuw hoofdstuk in DOOH', zegt Xavier Tilman, managing director van Ocean Outdoor. 'Met een landelijk dekkend netwerk, een fantastisch team en heel veel energie willen wij samen met adverteerders en bureaus onze ambities gaan realiseren.'
Ocean Outdoor Limited is de moedermaatschappij van Ocean Nederland. Ocean is de Britse marktleider in DOOH met schermen in de grootste en belangrijkste steden van Engeland en Schotland. Naast de overname van Ngage Media, Interbest en Beyond, vanaf heden Ocean Nederland, heeft Ocean recent de overname aangekondigd van Visual Art Media. Hiermee breidt het netwerk verder uit in Noord-Europa naar Zweden, Denemarken, Finland en Duitsland.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing