Spotify lanceert Spotify Kids
- Media
- 31 okt 2019 @ 10:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Apps
- 31 okt 2019 @ 10:31
- Sjaak Hoogkamer
Het Premium Family-account van Spotify wordt binnenkort uitgebreid met een nieuwe app, speciaal ontwikkeld voor de volgende generatie luisteraars: Spotify Kids. De app is beschikbaar voor abonnees met een Premium Family-account en is bedoeld voor kinderen vanaf drie jaar.
Spotify Kids is een speeltuin van geluid voor jonge luisteraars en is ontwikkeld met veiligheid en privacy als topprioriteiten. De app bevat playlists vol meezingers, verhaaltjes en soundtracks die kinderen alleen of samen met familieleden kunnen ontdekken. Omdat Spotify Kids onderdeel is van Premium Family, zijn er bovendien geen advertenties. Ouders kunnen kiezen voor ‘audio voor jongere kinderen’ of ‘audio voor oudere kinderen’, naar gelang het beste bij hun kind past.
Spotify introduceert Spotify Kids zodat kinderen in een veilige omgeving hun eigen muzieksmaak kunnen ontwikkelen
Jonge luisteraars kunnen met Spotify Kids hun smaak verkennen in een kindvriendelijke omgeving, muziek en verhalen ontdekken die speciaal voor hen zijn uitgekozen door experts, voor kinderen gemaakte playlists beluisteren en hun favoriete nummers ook offline beluisteren, te beginnen op iOS-apparaten.
Spotify Kids is zonder extra kosten exclusief beschikbaar voor abonnees van Spotify Premium Family en kan, wanneer de app in een land wordt gelanceerd, op elk iOS- en Android-apparaat worden gedownload.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing