VPRO en Human winnen bij Prix Europa
- Media
- 15 okt 2019 @ 12:33
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - TelevisieVideoMakers
- 15 okt 2019 @ 12:33
- Jeroen Mirck
Bij de Prix Europa, de competitie voor Europese tv-producties, zijn twee Nederlandse producties in de prijzen gevallen: The Raft (VPRO) en Maalstroom (Human).
De prijs voor beste tv-documentaire ging naar The Raft, een internationale co-productie van onder meer VPRO en het Zweedse Fassad Film. De documentaire kijkt terug op een wetenschappelijk sociaal experiment van antropoloog Santiago Genovés uit 1973.
De Human-documentaire ‘Maalstroom’, een found footage-film over de zoektocht van Syrische vluchtelingen naar een paradijs, won de tweede prijs.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing