Bindinc. lanceert seniorenblad Blijtijds

Bindinc. lanceert seniorenblad Blijtijds
  • Media
  • 4 dec 2019 @ 11:11
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Bindinc. lanceert het eerste Blijtijds magazine van het gelijknamige online lifestyleplatform. Dit magazine verschijnt voortaan vier keer per jaar bij de zes programmagidsen van Bindinc.: Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, Avrobode en TVFilm.

Vanaf januari 2020 verschijnt Blijtijds ook wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Met een bereik van 1,5 miljoen en een abonnee-oplage van 535.000 is Blijtijds naar eigen zeggen het grootste magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland. Het blad gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De pijlers zijn genieten, gezond en goed bekeken. Blijtijds is stijlvol en praktisch, informatief en actief en speelt in op de behoefte van de doelgroep.

Blijtijds is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser.

Magazine

Vier keer per jaar verschijnt het periodiek als apart magazine bij de programmagidsen. In het magazine wordt aandacht besteed aan onderwerpen als familie, pensioen, levenslessen, reizen en nog veel meer. Kortom; het is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser. Blijtijds staat vol need-to-know en nice-to-know artikelen, handige stappenplannen en tips voor een leuker leven.

Rubriek

Vanaf 2020 wordt ook gestart met de wekelijkse Blijtijds-rubriek in de zes programmagidsen van Bindinc. Deze rubriek bevat artikelen en nieuwtjes, waarbij verdieping mogelijk is naar het online platform. Met deze rubriek worden naar eigen zeggen wekelijks 1,5 miljoen senioren bereikt.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken