MOA vervangt Clou door Daily Data Bytes
- Media
- 4 sep 2020 @ 10:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Website
- 4 sep 2020 @ 10:04
- Sjaak Hoogkamer
MOA heeft een nieuw platform voor data-science, analytics en insights. Het platform vervangt het magazine Clou en de wekelijkse nieuwsbrief ClouToday en krijgt de naam Daily Data Bytes.
De MOA wil met Daily Data Bytes, juist in deze onzekere tijd, houvast bieden met kennis en informatie over consument en markt. Met daarnaast volop aandacht voor de laatste ontwikkelingen in het vakgebied van research en data en voor wetenschappelijke inzichten. Met bijdragen uit het vakgebied, in de vorm van blogs en artikelen, wil Daily Data Bytes ook daadwerkelijk een platform zijn voor en door de gehele research- en data-branche. De informatie op Daily Data Bytes is 24/7 gratis toegankelijk en wordt ondersteund met verschillende, ook gratis, nieuwsbrieven voor abonnees. De url van het nieuwe platform is www.dailydatabytes.nl. De redactie is te bereiken via redactie@dailydatabytes.nl
Het blad Clou is door MOA vervangen door een online platform met nieuws over datascience en insights
Wim van Slooten, Algemeen Directeur MOA: ‘Wij zijn als MOA bijzonder trots om dit nieuwe platform met deze nieuwssite te kunnen introduceren. Hiermee vullen we een informatiekloof. Er is geen ander platform dat de drie insights-benaderingen zo integraal aanvliegt. Wij zijn ervan overtuigd dat met dit platform invulling wordt gegeven aan de brede behoefte aan onderzoeksinzichten, ongeacht de aard en oorsprong.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing