Swinkels Family Brewers kiest voor Zigt
- Media
- 17 sep 2020 @ 11:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 17 sep 2020 @ 11:55
- Sjaak Hoogkamer
Swinkels Family Brewers, bekend van onder meer de merken Bavaria, Palm en Swinckels’, heeft na een pitch met 6 bureaus, Zigt gekozen als haar nieuwe mediabureau voor alle on- en offline mediavraagstukken.
Zigt gaat zich vanaf 1 januari 2021 bezighouden met de marketing-, campagne- en mediastrategieën van de biermerken van Swinkels in Nederland.
‘Doorslaggevend in de keuze voor Zigt was de zeer sterke, op data en inzichten gebaseerde strategie. Bovendien hanteren ze transparante en daarmee ook voordelige mediatarieven waarmee we nog meer uit onze budgetten halen. Los van de inhoud was er vanaf de eerste kennismaking ook een goede klik met het team. De werkwijze en visie sluit goed bij ons aan, waardoor we elkaar versterken en verder kunnen komen,’ aldus John Mouthaan, Global Online Manager Swinkels Family Brewers.
Tijdens de intensieve pitch voelden we al heel snel de overeenkomsten in DNA tussen Swinkels Family Brewers en Zigt
Rogier Bruggeman, directeur van Zigt: ‘We zijn enorm trots dat we als business partner van Swinkels Family Brewers mogen bijdragen aan de verdere groei van schitterende merken als Bavaria, Cornet, Rodenbach en Swinckels’ in Nederland. Tijdens de intensieve pitch voelden we al heel snel de overeenkomsten in DNA tussen Swinkels Family Brewers en Zigt. We delen de passie voor merken, samen met alle business partners voor het maximale resultaat willen gaan en het sterke nationale, lokale profiel. De komende tijd gaan we werken aan goede data gedreven strategische kaders voor de merken, alsmede het juist inrichten van tooling en dashboarding en vanaf 2021 zullen we ook de volledige uitrol van alle media-adviezen voor onze rekening nemen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing