TUI en Exterion Media: live Curaçaose zon op DOOH

TUI en Exterion Media: live Curaçaose zon op DOOH
  • Media
  • 23 okt 2020 @ 09:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Reisorganisatie TUI laat live zien hoe zonnig het is op Curaçao. De livebeelden worden vertoond op de digitale schermen van Exterion Media, verspreid over verschillende winkelcentra in Nederland.

De livebeelden moeten reizigers laten wegdromen hoe lekker vertoeven het momenteel is op het tropische eiland. ‘Het verrast bezoekers dat ze in deze periode ergens relaxed en zorgeloos vakantie kunnen vieren. Een blik op hoe lekker het momenteel is om op Curaçao te zijn, is precies waar nu behoefte aan is, ‘ zegt Muryad de Bruin, Regional Manager bij Curaçao Tourist Board.

 

Er is specifiek voor Curaçao gekozen omdat het een van de weinige zonbestemmingen is waar Nederlanders op dit moment terecht kunnen. Dit maakt het een populaire vakantiebestemming in deze periode.  Frans Leenaars, Chief Marketing Officer Western Region bij TUI: ‘Reizen is momenteel even anders dan je gewend bent, maar ook in deze tijd kun je ontspannen op een veilige en onbezorgde vakantie. Curaçao is ook in de winter een heerlijke bestemming en hoe kunnen we dat beter laten zien dan met een livestream? We zijn trots op deze innovatieve samenwerking die TUI en Curaçao Tourist Board zijn aangegaan met Exterion Media.’

Het concept is mede door mediabureau UM tot stand gekomen en maakt het de eerste landelijke Digital Out-of-Home campagne waarbij internationale livebeelden worden uitgezonden.

De campagne is afgelopen maandag van start gegaan voor de periode van twee weken. De digitale schermen waarop de livebeelden non-stop worden vertoond, zijn te herkennen aan de opvallende lichtblauwe TUI bestickering. Om de campagne extra kracht bij te zetten zijn er 250 reguliere digitale schermen ingezet, waarop de campagne te zien is.

Credits

Adverteerder:               TUI / Curaçao Tourist Board

Mediabureau:               Universal Media

Technische partner:      23G

Inkoopbureau:              Rapport

Exploitant:                    Exterion Media

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken