Hubo partner van de Top4000
- Media
- 4 dec 2020 @ 11:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Mediastrategie
- 4 dec 2020 @ 11:02
- Sjaak Hoogkamer
Omdat muziek en klussen prima samengaan, slaan Hubo en Radio 10 tijdens de Top4000 de handen ineen. Vanaf vandaag horen luisteraars drie weken lang elke dag drie ‘Verbouwplaten’.
Hubo en Radio10: drie platen per dag 'verbouwen'
Van 4 tot 24 december 2020 is Hubo dagelijks meerdere keren te horen tijdens de Top4000 van Radio 10. Iedere dag ‘verbouwen’ de vakmensen van Hubo symbolisch drie nummers uit de Top4000. Wie de plaat raadt, maakt kans op een fantastische bouwradio. De actie wordt doorvertaald naar de winkel. Klanten kunnen hun favoriete klusnummer invullen en maken daarbij in elke winkel ook kans op een bouwradio. Bovendien wordt de actie ook ondersteund op SBS6.
De naamsbekendheid van Hubo is al hoog, maar voor ons was dit een uitgelezen kans om Hubo opnieuw top-of-mind te krijgen
'In de laatste maand van het jaar luisteren vele mensen naar de radio en er wordt ook nog eens veel geklust. Een mooie kans om Hubo goed onder de aandacht te brengen,’ aldus Paul van Alst, binnen Hubo verantwoordelijk voor de inzet van Media.
More Media Group uit Laren initieerde en bedacht de koppeling /activatie tussen hun klant Hubo en Radio 10 en verzorgde de inkoop en media-inzet rondom de Radio 10 Top4000.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing