Ad Alliance en smartclip: strategische alliantie
- Media
- 17 feb 2021 @ 10:26
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 17 feb 2021 @ 10:26
- Sjaak Hoogkamer
Saleshouse Ad Alliance migreert naar de videotechnologie van smartclip om de groei in video advertising te ondersteunen. De migratie markeert het begin van een bredere strategische samenwerking tussen Ad Alliance en smartclip in Nederland.
Beide partijen willen de komende jaren technologisch gedreven innovatie, zoals targeted advertising, op de Nederlandse advertentiemarkt brengen. Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance: ‘Deze migratie onderstreept onze innovatiedrang en markeert een belangrijke mijlpaal in onze technologische strategie waarmee het bereik van ons Nederlandse digitale publisher netwerk optimaal kan worden ingezet.’
Thomas Servatius, Co-CEO van smartclip Europe: ‘De Nederlandse markt is klaar om weer een stap vooruit te zetten. Onze ad technologie is afgestemd op de Europese behoeften, zo versterken we de positie van Ad Alliance op de Nederlandse advertentiemarkt.’
Het vorig jaar opgerichte saleshuis Ad Alliance biedt een scala aan crossmediale inkoopmogelijkheden bij tv-zenders, online video kanalen, digital content en influencers. Smartclip maakt als dochteronderneming van Mediengruppe RTL Deutschland deel uit van RTL Group, die broadcasters en publishers schaalbare addressable TV- en online video advertentieoplossingen biedt in heel Europa.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing