Mediahuis Nederland lanceert nieuwe advertentiepropositie

Mediahuis Nederland lanceert nieuwe advertentiepropositie
  • Media
  • 9 feb 2021 @ 09:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Uitgeefstrategie

Mediahuis Nederland bundelt de landelijke advertentieverkoop in een nieuwe propositie genaamd Mediahuis Connect. Het betreft een 'mediacombinatie' van De Telegraaf en alle andere Nederlandse regionale merken die onder het mediabedrijf vallen.

Met Mediahuis Connect worden de sales van het recent overgenomen NDC Mediagroep, Mediahuis Nederland (Telegraaf) en Mediahuis Limburg samengebracht. De nieuwe combinatie is vanaf vandaag inzetbaar. Hiermee moet adverteerders het gemak worden geboden om via een centraal loket verbinding te maken met 'heel Nederland' via 1 landelijk dagblad, 9 regionale bladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en 86 digitale platforms. Mediahuis Connect bereikt naar eigen zeggen dagelijks 5,2 miljoen mensen via print en online. De nieuwe combinatie is vanaf vandaag inzetbaar.

Directe relatie

Slaven Mandic, directeur advertising bij Mediahuis, zegt: 'Wij geloven in onafhankelijke journalistiek en sterke en relevante media die een bijdrage leveren aan mens en maatschappij. De binding met onze lezers is sterk. Van noord tot zuid hebben onze merken dagelijks een belangrijke rol in het leven van miljoenen mensen. Die directe relatie is waardevol. Door de data op basis van miljoenen contactmomenten met onze lezers, weten wij wie zij zijn, waar ze behoefte aan hebben en wat hun voorkeuren zijn. Dat zorgt ervoor dat we iedere boodschap gericht en effectief kunnen verspreiden.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken