Rijksmuseum en JCDecaux verlengen
- Media
- 7 jun 2021 @ 13:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 7 jun 2021 @ 13:44
- Sjaak Hoogkamer
In 2016 sloten het Rijksmuseum en JCDecaux Nederland hun samenwerkingsverband. Beide partijen ervaren de samenwerking als waardevol en hebben besloten het partnerschap met twee jaar te verlengen.
Met het brede buitenreclame-aanbod brengt JCDecaux al jaren het Rijksmuseum met campagnes onder de aandacht bij de inwoners en vele bezoekers van Amsterdam. JCDecaux draagt kunst een warm hart toe en stimuleert wereldwijd diverse culturele projecten. Daarnaast staat kunst dicht bij één van de kernwaarden van de buitenreclame exploitant: hoogwaardig design.
Tot in ieder geval 2023 zal het buitenreclame bedrijf nauw bij het museum betrokken blijven als partner, met als doel de collectie van het Rijksmuseum onder de aandacht brengen.
Door middel van abri’s, mupi’s, maar ook digitale buitenreclame, zal het de inwoner of bezoeker van Amsterdam niet ontgaan dat het Rijksmuseum het museum van Nederland is.
‘JCDecaux heeft eigenlijk sinds zijn oprichting al een warme band met kunst, architectuur en cultuur. Wij vinden het ook in Nederland belangrijk dat de culturele sector behouden blijft. We hebben er daarom voor gekozen om onze samenwerking met het vlaggenschip van deze sector voort te zetten,’ Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux
Al sinds 1987 is JCDecaux naar eigen zeggen verantwoordelijk voor de plaatsing, het beheer en de exploitatie van de abri’s in Amsterdam, het Rijksmuseum vertelt hier haar 800 jaar lange geschiedenisverhaal al sinds 1885.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing