10 nominaties beLOFte 2021
- Media
- 8 okt 2021 @ 10:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 okt 2021 @ 10:22
- Sjaak Hoogkamer
De jury van de beLOFte 2021 gaat op 26 oktober aanstaande aan de slag met de cases en de live presentaties van 10 kandidaten voor beLOFte ’21, de prijs voor jonge supertalenten in de magazine-mediabranche.
De tien nominaties van 2021 (in alfabetische volgorde) zijn:
Amarens Eggeraat (redacteur VICE)
Isabelle Udo (founder en creative director VideoOrbit)
Kevin van Huët (editor/redacteur National Geographic)
Mariëlle Wisse (redacteur Telegraaf-Vrouw)
Marsha van Bodegraven (senior e-commerce marketeer New Skool Media)
Merel Meijer (grafisch vormgever)
Nina Verberne (coördinator Libelle online)
Sakir Kader (fotograaf/DOP/regisseur)
Soraya Hadjar (editor at large Complex NL)
Victor Pak (redacteur EW)
Jury
De achtkoppige jury (zie foto boven) van de beLOFte '21 is samengesteld uit drie creatieve (magazine)mediamakers, twee mediaspecialisten en twee vanuit de initiator van de prijs, het Lucas-Ooms Fonds. De jury voor het jaar 2021 bestaat uit:
(Magazine)media makers:
Jaap Biemans (Volkskrant Magazine/ Coverjunkie; Mercur d’Or)
Jildou van der Bijl (LINDA.; Mercur d’Or)
Saskia Smith (Tis hier geen Hotel/Smith&Co)
Franska Stuy (Franska.nl; Mercur d’Or)
Media- en talentspecialisten:
Ruud de Langen (dentsu Benelux)
Nathalie Peters (MORGENFRISK)
Vanuit LOF (Lucas-Ooms Fonds):
Derk Haank, juryvoorzitter (LOF en diverse bestuursfuncties)
Nicolette Hulsebos (LOF/ uitgever/hofdredacteur FONK Media)
Dit jaar zal de Award voor de beLOFte van het Jaar 2021 (voorheen de Mercur BeLOFte van het Jaar) voor de zevende keer worden uitgereikt
De award wordt uitgereikt onder directe auspiciën van het Lucas-Ooms Fonds (LOF), dat hiervoor alleen als promotor van deze prijs voor aanstormend magazine mediatalent optrad.
Op 16 november wordt tijdens een bijeenkomst de winnaar van de beLOFte 2021 bekendgemaakt. Net als in de voorgaande edities is voor de winnaar naast een award een geldbedrag van € 2.500 en ontvangen twee runners-up een certificaat en ieder een geldbedrag van €1.000,-
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing