Caroline Ammerlaan nieuwe CEO Talpa eCommerce

Caroline Ammerlaan nieuwe CEO Talpa eCommerce
  • Media
  • 1 okt 2021 @ 12:01
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Per 1 november zal Caroline Ammerlaan aantreden als nieuwe CEO Talpa eCommerce. Ammerlaan is sinds 2018 werkzaam bij Talpa eCommerce in de rol van CFO/COO.

Zij brengt veel ervaring mee op het gebied van operatie en scale-ups. Samen met het eCommerce MT zal Caroline werken aan een nieuwe verdeling van verantwoordelijkheden. Ook neemt zij plaats in de directie van Talpa Network. Zij volgt hiermee Joost Brakel op, die is gevraagd om samen met Melissa Smit full-time de voorbereiding van voorgenomen fusie tussen RTL Nederland en Talpa Network vorm te geven.

Joost Brakel: ‘Toen mij werd gevraagd de voorgenomen fusie tussen RTL Nederland en Talpa Network vorm te geven hoefde ik niet lang na te denken, omdat ik van mening ben dat dit een kans is die niet vaak voorbij komt. Tegelijkertijd is het jammer om na 2 jaar alweer het stokje te moeten overdragen bij Talpa eCommerce, een prachtig bedrijf waar we met allerlei gave initiatieven bezig zijn. Ik ben ervan overtuigd dat deze bij Caroline goed geborgd zijn.’

Caroline Ammerlaan: ‘Ik ben verheugd met deze benoeming en dankbaar voor het vertrouwen dat daarmee in mij is gesteld. Talpa eCommerce is altijd volop in beweging en op zoek naar slimme en innovatieve oplossingen voor nieuwe uitdagingen. Ik kijk ernaar uit om vanuit deze nieuwe rol samen met onze collega’s en partners deze business verder uit te bouwen. De afgelopen 2 jaar heb ik heel fijn met Joost samengewerkt en ik wens hem veel succes met zijn nieuwe rol.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken