Exterion Media neemt supermarktnetwerk Centercom over
- Media
- 4 okt 2021 @ 14:42
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 4 okt 2021 @ 14:42
- Nanny Kuilboer
Met de overname van het digitale supermarktnetwerk van Centercom kan Exterion Media, onderdeel van Global Media & Entertainment Group, de consument voortaan bereiken vanaf de voordeur tot in de supermarkt.
In totaal worden ruim 500 DOOH-schermen bij Albert Heijn, Jumbo, Plus/Coop en Spar aan het netwerk van Exterion Media toegevoegd. Hiermee komt het gehele digitale netwerk uit op ruim 3.000 schermen, waarmee wekelijks meer dan 100 miljoen contacten worden gerealiseerd.
Exterion Media: ‘Nog relevanter via de last window of influence’
Eric Kip, Managing Director Exterion Media: ‘Met de toevoeging van het supermarktnetwerk van Centercom gaat een lang gekoesterde wens in vervulling om nóg relevanter te kunnen zijn voor zowel de adverteerder als de consument via de last window of influence. Of het nu gaat om verschillende aankoopmomenten gedurende de week of actueel inspelen op bijvoorbeeld het weer, het supermarktnetwerk biedt de ideale mogelijkheid om op dat laatste moment voor de koopbeslissing aanwezig te zijn. Met deze overname is een nieuw supermarktnetwerk ontstaan dat met ruim 800 schermen een nationale DOOH-dekking bij supermarkten biedt. De overname is niet alleen een krachtige toevoeging aan de huidige digitale doelgroeppakketten en de netwerken On the Go, Retail en Urban, maar ook het abrinetwerk van Exterion Media. Adverteerders kunnen hierdoor een 24/7-zichtbaarheid met posters perfect aanvullen met relevante DOOH-netwerken, om met de juiste boodschap op het juiste moment en de juiste locatie zichtbaar te zijn.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing