Pegamento en MindShare geven Satisfact een andere naam
- Media
- 7 okt 2021 @ 08:37
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 okt 2021 @ 08:37
- Michiel van Zaane
Satisfact, een joint venture van Pegamento en MindShare, krigt een nieuwe naam vanwege een rechterlijke uitspraak Wat de nieuwe naam van het bedrijf, gericht op werkklimaat-optimalisatie, gaat worden is nog niet bekend
De joint venture helpt bedrijven om met behulp van smart tooling en een bedrijfsspecifieke aanpak zelfstandig hun werkklimaat te optimaliseren. Hierdoor komen medewerkers nog meer in hun kracht te staan en neemt hun werkgeluk toe, wat een hefboom is voor langere functieverblijftijden, minder verzuim en hogere productiviteit. Zo worden gedrag, cultuur en leiderschap meetbaar en tastbaar. De combinatie van de methodiek van Mindshare en de functionaliteiten van Apptime van Pegamento genereert hierbij adviezen op maat.
Onder de nieuwe naam blijft de joint venture van Pegamento en Mindshare zich in eerste instantie richten op organisaties met klantcontact(afdelingen), maar de oplossing leent zich ook uitstekend voor andere sectoren. Van den Brink: ‘Wij bieden bedrijven een kant en klare oplossing. We leren de klant in enkele dagen tijd om de methodiek volledig zelfstandig te gaan gebruiken en zelf met de inzichten aan de slag te gaan – dus zonder de inzet van consultants, maar wel data-driven.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing