Hema lanceert 1e Sintmagazine

Hema lanceert 1e Sintmagazine
  • Media
  • 8 nov 2021 @ 14:55
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het magazine bevat speelgoed, knutselspullen en cadeaus voor jong en oud en exclusief voor Hema gecreëerde creatieve content die via QR-codes te bekijken is.

Juf Roos zingt een Sintlied op bekende melodieën, Jill Schirnhofer biedt creatieve inspiratie en Britt Dekker leest verhalen voor. Daarnaast is Hema voor de hele Sintperiode een samenwerking met 100% NL aangegaan. Op de dag van de intocht schenkt de retailer gratis chocolademelk in de plaatselijke winkels.

Met QR-codes krijgt de lezer in korte video’s te zien hoe het houten speelgoed, een poppenhuis, reuzenrad of hijskraan tot leven komen. Het magazine wordt, in een oplage van 4,6 miljoen stuks, verspreid via de reguliere brochureverspreiding, wordt bijgesloten bij de online bestellingen en is ook op te halen in alle filialen in Nederland. Daarnaast is het magazine verkrijgbaar in alle Jumbo-winkels in Nederland en wordt het ook bij de online bestellingen van Jumbo bijgesloten.

samenwerking 100% NL 

Gedurende vier weken werkt Hema samen met 100% NL aan ‘De Mooiste Sinterklaas Ooit’. Elke dag staat er een ingepakt cadeau in de radiostudio en kunnen luisteraars aan de hand van hints raden wat er in het cadeau zit. Bij het juiste antwoord ontvangt de winnaar een goed gevulde sinterklaaszak vol cadeaus en lekkernijen. Daarnaast is er een hoofdprijs waarbij prijswinnende gezinnen opgehaald worden om naar het Pietenhuis te gaan waar ze een hulp Sinterklaas diploma halen.

             

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken