Isabelle Udo wint beLOFte 2021
- Media
- 17 nov 2021 @ 12:06
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 nov 2021 @ 12:06
- Sjaak Hoogkamer
Op dinsdagavond 16 november is in De Balie in Amsterdam voor het zevende jaar op rij de prijs voor aanstormend magazine mediatalent uitgereikt. De beLOFte van het Jaar 2021 werd voor het eerst uitgereikt onder directe auspiciën van het Lucas-Ooms Fonds.
De beLOFte 2021 werd gesponsord door de Magazine Media Associatie (MMA).
Winnaar van de beLOFte 2021 is Isabelle Udo (VideOrbit). Zij ontving, naast een geldbedrag van 2.500 euro en het winnaarscertificaat, het kunstwerk Memories of Tomorrow uit handen van kunstenaar Atolty (AKA Rupert van Woerkom).
De jury was unaniem enthousiast over Isabelle’s kwaliteiten: ‘Creatief in de overtreffende trap is de kunstenaar die met Augmented Reality letterlijk al in de toekomst is gestapt. Een veelbelovend en ondernemend talent dat internationaal furore maakt voor de allergrootste merken en staat te popelen om haar unieke talent meer in te zetten voor de magazine media. Slechts een kwestie van tijd dat ook Nederland – en de magazine mediabranche - haar ontdekt.’
De jury koos redacteur EW, Victor Pak en editor at large Complex NL, Soraya Hadjar, tot de runners-up van 2021. Zij ontvingen elk een geldbedrag van 1000 euro en een certificaat. De jury was onder de indruk van Soraya hoe ze vanuit achterstand een rolmodel is geworden voor jonge redacteuren, die ze helpt in hun groei. Voor haarzelf ligt er een ambitieuze taak om haar titel groot te maken in Nederland. De jury prees ook de presentatie en de ideeën voor verandering van Victor Pak, altijd met kwalitatieve journalistiek als basis, en nieuwsgierig naar alle vormen van media.
Fotografie: Menno Dolman
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing