Isabelle Udo wint beLOFte 2021

Isabelle Udo wint beLOFte 2021
  • Media
  • 17 nov 2021 @ 12:06
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Op dinsdagavond 16 november is in De Balie in Amsterdam voor het zevende jaar op rij de prijs voor aanstormend magazine mediatalent uitgereikt. De beLOFte van het Jaar 2021 werd voor het eerst uitgereikt onder directe auspiciën van het Lucas-Ooms Fonds.

De beLOFte 2021 werd gesponsord door de Magazine Media Associatie (MMA).

Winnaar van de beLOFte 2021 is Isabelle Udo (VideOrbit). Zij ontving, naast een geldbedrag van 2.500 euro en het winnaarscertificaat, het kunstwerk Memories of Tomorrow uit handen van kunstenaar Atolty (AKA Rupert van Woerkom).

De jury was unaniem enthousiast over Isabelle’s kwaliteiten: ‘Creatief in de overtreffende trap is de kunstenaar die met Augmented Reality letterlijk al in de toekomst is gestapt. Een veelbelovend en ondernemend talent dat internationaal furore maakt voor de allergrootste merken en staat te popelen om haar unieke talent meer in te zetten voor de magazine media. Slechts een kwestie van tijd dat ook Nederland – en de magazine mediabranche - haar ontdekt.’

De jury koos redacteur EW, Victor Pak en editor at large Complex NL, Soraya Hadjar,  tot de runners-up van 2021. Zij ontvingen elk een geldbedrag van 1000 euro en een certificaat. De jury was onder de indruk van Soraya hoe ze vanuit achterstand een rolmodel is geworden voor jonge redacteuren, die ze helpt in hun groei. Voor haarzelf ligt er een ambitieuze taak om haar titel groot te maken in Nederland. De jury prees ook de presentatie en de ideeën voor verandering van Victor Pak, altijd met kwalitatieve journalistiek als basis, en nieuwsgierig naar alle vormen van media.

Fotografie: Menno Dolman

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken