Sifan Hassan is Harpers Bazaars Woman of the Year 2021
- Media
- 19 nov 2021 @ 08:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 nov 2021 @ 08:36
- Michiel van Zaane
Hardloopster Sifan Hassan is gekozen tot winnares van Women of the Year 2021 van het magazine Harper’s Bazaar. De andere winnaressen zijn Neelie Kroes, Katja Herbers, Iris van den Ende en Hélène Hendriks. De publieksprijs ging naar Nicole Uniquole.
Harper's Bazaar maakt zich sterk voor de ambitieuze vrouw, die streeft naar de beste versie van zichzelf. Voor wie groot durft te dromen. Wekelijks nomineert het mediamerk een Woman of the Week, een vrouw die in de betreffende week in het nieuws is en een rolmodel is voor anderen. Aan het einde van het jaar wordt hieruit de Woman of the Year gekozen, die er met kop en schouders bovenuit steekt. Dit jaar keek de redactie, bijgestaan door de adviesraad De Tafel van 12, naar wie er groot durfde te dromen in een jaar dat dromen onmogelijk leek.
Focus 2021
In een jaar waarin dromen onmogelijk leek, is de focus van Women of the Year 2021: wie durfde er ondanks tegenslagen, of juist door tegenslagen groot te dromen? Wie stond na vallen weer op, en hield desondanks die spreekwoordelijke stip op de horizon? Wie maakte er impact, en had een positieve invloed op de maatschappij/de wereld, en is hiermee een voorbeeld en inspiratiebron voor anderen? Richtinggevend bij de selectie voor de shortlist waren de onderwerpen waar het in het jaar 2021 over ging: zorg voor mensen die moeten vluchten, perspectief & hoop, belang van cultuur en kunst (en de steun die deze sector nodig heeft), leiderschap in business / persoonlijk leven en klimaat.
Lezers konden uit een shortlist hun stem uitbrengen voor de publieksprijs. De Tafel van 12 en de redactie waren verantwoordelijk voor het kiezen van de hoofdwinnares, Neelie Kroes won de categorie Oeuvre, Internationaal werd gewonnen door Katja Herbers, Iris van den Ende was winnares in de categorie Business en Rising Star werd Hélène Hendriks. De publieksprijs ging naar Nicole Uniquole.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Sifan Hassan
- Katja Herbers
- Harpes Bazaar
- Neelie Kroes
- vrouwen
- Iris van den Ende
- Hélène Hendriks
- women
- Nicole Uniquole
- verkiezing
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing