Max Verstappen wordt ambassadeur Viaplay
- Media
- 10 jan 2022 @ 09:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 jan 2022 @ 09:08
- Michiel van Zaane
Regerend wereldkampioen Formule 1 Max Verstappen en streamingdienst Viaplay hebben een akkoord bereikt over een meerjarige samenwerking waarin Verstappen in exclusieve content verschijnt.
Fans krijgen een inkijkje in het leven van Verstappen: de voorbereiding op de verschillende circuits en races, hoe het er in toegaat in de paddock, maar ook zijn leven buiten de F1. Zijn vader Jos Verstappen gaat deel uitmaken van het team Formule 1 analysten naast David Coulthard, Mika Häkkinen en Tom Kristensen.
Max Verstappen: 'Ik kijk echt uit naar deze samenwerking met Viaplay, zeker omdat we dezelfde ambitie hebben: de beste zijn in ons vak. Het wordt geweldig om samen te werken met Viaplay’s professionele team in de paddock, met David Coulthard, Mika Häkkinen en Tom Kristensen. Ik ben er van overtuigd dat hun ervaring als ex-topcoureurs grote toegevoegde waarde zal hebben. Viaplay is misschien nieuw voor de Nederlandse kijkers, maar de streamingdienst heeft in het buitenland zijn voetsporen inmiddels verdiend. Het is fantastisch dat we een grote groep fans kunnen trakteren op unieke content die we samen gaan maken.'
Peter Nørrelund, Chief Sports Officer van de NENT Group: 'De Formule 1 is een speerpunt voor Viaplay en de samenwerking met Max Verstappen is hier het bewijs van. De toevoeging van exclusieve content van Max neemt kijkers als nooit tevoren mee in de snelste show op aarde/'
Op 1 maart 2022 wordt Viaplay in Nederland gelanceerd. De streamingdienst van Nordic Entertainment Group (NENT) brengt live sport, Viaplay Originals, internationale films en series en content voor kinderen. Naast de Formule 1 wordt de dienst de leverancier van bijvoorbeeld de Bundesliga, PDC darts en de Premier League.
Foto: ©mauvries/123RF.COM
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing