[TVOH-gate] Bloemlezing van 8 reacties op social media

[TVOH-gate] Bloemlezing van 8 reacties op social media
  • Media
  • 21 jan 2022 @ 09:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MaatschappijMerkenTelevisie

Het was de voorlopige mediahype van het jaar en dat op YouTube: de uitzending 'Boos - This is the voice' over misstanden bij talentshow TVOH. Aansluitend ontploften de social media, van Trali B tot pakjes boter op hoofden. Een selectie van de acht meest opvallende postings.

De aflevering van Boos over de beerput van The Voice of Holland is op YouTube na iets meer dan een halve dag al ruim 7,4 miljoen keer bekeken (bron: Metronieuws). Voor het perspectief over het enorme kijkcijfer: het Nederlands voetbalelftal haalt 7 miljoen kijkers bij belangrijke wedstrijden maar zelden. De uitzending  duurt 1,2 uur. In het programma reageert ook Talpa’s John de Mol voor het eerst op de beschuldigingen. De laatste 3 minuten van Boos zijn indrukwekkend gemonteerd. Hieronder een bloemlezing van 8 reacties op social media, met uiteenlopende inhoud. En de link naar de uitzending.


(samenstelling: PvWK)

Klik hier voor de YouTube-uitzending 'Boos: This is the voice'
Lees ook: Boos-uitzending over The voice of Holland meer dan tien miljoen keer bekeken

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken