Omzet New Skool Media gegroeid in 2021

Omzet New Skool Media gegroeid in 2021
  • Media
  • 16 mei 2022 @ 09:43
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Uitgeverij New Skool Media heeft in 2021 de omzet zien groeien met 6% vergeleken met het jaar ervoor. De uitgever, die vorig jaar werd overgenomen door het Belgische Roularta, geeft onder meer de merken EW, BeleggersBelangen, Delicious, Kijk en Fiets uit.

Dat meldt het Amsterdamse bedrijf zelf in een persbericht. De winst over 2021 kwam uit op 6 miljoen euro, het jaar daarvoor was dat ongeveer 5 miljoen data. New Skool Media is de op één na grootste magazine-uitgever van Nederland, met 21 mediamerken. Bij de uitgeverij zijn 170 FTE werkzaam.

CEO Erwin van Luit stelt dat ‘New Skool Media haar positie op de markt van magazine publishing verder versterkt. De recent afgeronde overname van NSM door Roularta zal deze positie alleen maar verder versterken.’ De komende tijd wil NSM versneld gaan investeren in digitalisering en innovatie.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken