Omzet New Skool Media gegroeid in 2021
- Media
- 16 mei 2022 @ 09:43
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 mei 2022 @ 09:43
- Michiel van Zaane
Uitgeverij New Skool Media heeft in 2021 de omzet zien groeien met 6% vergeleken met het jaar ervoor. De uitgever, die vorig jaar werd overgenomen door het Belgische Roularta, geeft onder meer de merken EW, BeleggersBelangen, Delicious, Kijk en Fiets uit.
Dat meldt het Amsterdamse bedrijf zelf in een persbericht. De winst over 2021 kwam uit op 6 miljoen euro, het jaar daarvoor was dat ongeveer 5 miljoen data. New Skool Media is de op één na grootste magazine-uitgever van Nederland, met 21 mediamerken. Bij de uitgeverij zijn 170 FTE werkzaam.
CEO Erwin van Luit stelt dat ‘New Skool Media haar positie op de markt van magazine publishing verder versterkt. De recent afgeronde overname van NSM door Roularta zal deze positie alleen maar verder versterken.’ De komende tijd wil NSM versneld gaan investeren in digitalisering en innovatie.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing